joi, 14 aprilie 2016

Cum să îți aduci aminte de copilărie - The Jungle Book (2016)

Avanpremiera Cartea Junglei - Ranevents - Silviu Pal Blog
Alături de Alexandru Ion și Irina Verlan
Nu știu câți dintre voi așteptați cu nerăbdare "The Jungle Book", însă știu cât de mult înseamnă pentru mine acest film. Încă de mic, părinții mi-au dat în brațe benzi desenate, apoi desene animate și în final, când am învățat să citesc, cartea lui Rudyard Kipling. Să vă zic și una din colecția #casăștiți: știați că Rudyard Kipling a scris "Cartea Junglei" în 1894 și că prima publicație conținea ilustrații, unele fiind create de tatăl lui, John Lockwood Kipling?

Pe 13 Aprilie am fost la avanpremiera filmului "Cartea Junglei", la invitația Ranevents. Filmul a fost oferit de Forum Film Romania. Evenimentul a avut loc la Cinema City din AFI Palace Cotroceni. Ce să vă zic? Au fost invitați o mulțime de bloggeri și vedete, s-au pozat la intrare, apoi am mers cu toții la film. (poze aici: album facebook Ranevents).


Studiourile Disney prezintă o aventură extraordinară live-action, avându-l în centru pe Mowgli "the man-cub", rol interpretat extraordinar de un puști, Neel Sethi. Filmul are o acțiune foarte dinamică, având mai multe momente care afectează cursul filmului, cum ar fi plecarea lui Mowgli din singura casă pe care a cunoscut-o vreodată, atacul lui Shere Khan sau apariția lui Baloo. Fiind prima dată când scriu despre un film, o să fiu scurt, ca să nu dau spoilere fără să vreau. Nu vă zic mai nimic despre ce se întâmplă în film, pentru că trebuie neapărat să îl vedeți, dar vă pot spune că este cel mai tare film despre Cartea Junglei. Animația este grozavă, ceva ce nu am mai văzut până acum, iar pe parcursul filmului vor apărea tot felul de animăluțe drăguțe care o să vă facă să spuneți "awww....ce drăguuuț!". 

Și da, toate animăluțele vorbesc. Mai puțin unele dintre ele, de la care nu te aștepți să nu vorbească.

Din film nu vor lipsi și momentele muzicale, printre care și cântecul "Bare necessities", pe care l-am fredonat toată seara. Bineînțeles, mi-a rămas în minte și vocea lui Scarlett Johansson, în rolul șerpoaicei Kaa. Veți vedea de ce.

În final, dacă doriți să vă aduceți aminte de copilărie, vă invit să mergeți la filmul "The Jungle Book/Cartea Junglei", pentru că merită fiecare secundă.

Și acum vine și întrebarea postării: Cu ce personaj din Cartea Junglei te identifici?

Mulțumesc mult Ranevents pentru invitație!

Urmărește aici două trailere:





PS: Ca de obicei, dacă te-am convins să vezi filmul, aștept părerea ta într-un comentariu. Thanks!