joi, 12 mai 2016

Blogger Ambassador la "Digital Divas by AVON", ediția 2016

Blogger Ambassador la Digital Divas by Avon 2016
Webstock, cea mai importantă conferință de social media a anului, care a avut loc pe 2 Octombrie 2015, a fost primul eveniment la care am fost ales ca blogger acreditat. Pe vremea aceea, blogul nu era foarte popular, însă eram foarte entuziasmat, iar când am primit vestea de la Evensys, am știut că este timpul să devin un adevărat blogger, din pasiune pentru oameni, pentru comunicare și pentru fotografie. Și am trecut la nivelul următor.

Cu fiecare postare, cu fiecare articol, am ajuns să cunosc din ce în ce mai mulți oameni faini din lumea online, în offline.

Urmărind îndeaproape evenimentele organizate de Evensys, am aflat despre conferința "Digital Divas by AVON", conferință care m-a atras datorită pasiunii pentru fotografie și fashion. Așa că, m-am dus frumos pe site-ul oficial www.2016.digitaldivas.ro și am văzut că poți aplica, folosind blogul tău, pentru a deveni blogger ambassador. Zis și făcut.


Ei bine, acum câteva zile am primit confirmarea. Oficial, sunt Blogger Ambassador al "Digital Divas by AVON", ediția 2016. Evenimentul va avea loc pe 20 mai, la Palatul Bragadiru.

Fiind deja la a cincea ediție, Digital Divas este o conferință foarte interesantă pentru cei pasionați de Internet & Fashion, tema de anul acesta va fi "THE DREAMERS, THE DOERS, THE TRENDSETTERS", cu accent pe cei care au curaj să își îndrepte atenția către lumea digitală. Conferința se va încheia, ca de obicei, cu o Gală, unde vor fi premiate unele dintre cele mai bune bloguri de fashion și beauty.

Te invit să îți votezi favoritul până pe 15 mai. Încă mai poți solicita o invitație gratuită la Gală, pentru a afla câștigătorii. Ce este și mai fain, în caz că nu poți ajunge, poți urmări Digital Divas live.

Detalii pe site-ul oficial.

#digitaldivas16