sâmbătă, 18 martie 2017

Trupa Hot Casandra lansează single-ul și videoclipul "Night Lights"

hot casandra, night lights, videoclip, al treilea single, eveniment, concert, control, pr
Săptămâna trecută am fost la lansarea oficială a recentului videoclip al trupei Hot Casandra, "Night Lights". Evenimentul a avut loc în Control și a fost foarte fun. A venit multă lume, abia găseai spații să te miști, lucru care a făcut ca atmosfera să fie incendiară. Bineînțeles că am făcut și poze, pentru că nu pot să merg la un concert fără să-mi iau camera cu mine.

hot casandra, night lights, videoclip, al treilea single, eveniment, concert, control, pr

Paul Ballo, cel care a înființat acest proiect în 2010, și-a început activitatea în afara țării, susținând numeroase concerte în Anglia, piesele lui fiind difuzate și de BBC Radio 1. Pentru curioși, numele trupei "Hot Casandra" vine de la o fostă iubită a solistului, pe care o cheamă Casandra. Din 2015, solistul a revenit în România și acum lansează al treilea single, "Night Lights".

hot casandra, night lights, videoclip, al treilea single, eveniment, concert, control, pr

Piesa a fost compusă de Paul, George Simion și Robert Enache, inspirați din era digitală în care ne aflăm, iar cu ajutorul regizorului Serghei Chiviriga au pus în scenă faptul că unele relații rezistă și la distanță prin intermediul Internetului. Mie mi s-a părut interesantă ideea videoclipului și mi se pare că piesa se potrivește perfect cu acest scenariu.

hot casandra, night lights, videoclip, al treilea single, eveniment, concert, control, pr

"Eu cred că tehnologia ajută relațiile, nu le destramă. Acum ne putem vedea de oriunde am fi, putem discuta, împărtăși idei și chiar și ringul de dans, cum se întamplă în clipul "Night Lights". Noi singuri ne punem bariere. Noul single este despre cum să te bucuri de jumatatea ta chiar și atunci când nu e lângă tine fizic", mărturisește Paul Ballo, liderul și solistul Hot Casandra.

Ce mi se pare foarte tare este ca videoclipul a fost filmat one-shot, adică dintr-un singur cadru, iar membri trupei au cântat fiecare la diferite instrumente pe parcursul materialului video, de la clape la chitară bass, până la percuție.



Surpriza concertului a fost atunci când mama lui Paul, soprana Bianca Ionescu, a urcat pe scenă și a interpretat o piesă împreună cu fiul ei. Cu o experiență vastă în muzică, cântând în trupe precum Go To Berlin, Kumm și The Amsterdams, mama lui Paul este cea care i-a insuflat pasiunea pentru cântat și instrumente.



Mai jos, videoclipul piesei "Night lights".


Hot Casandra pe Facebook, Instagram, Twitter.