joi, 13 aprilie 2017

"Cautari misterioase" este in fiecare duminica, 21:05, la TNT

Cautari misterioase, TNT Romania, Turner, TBS, Broadcasting System, alia shawkat, John Early, John Reynolds, Meredith Hagner
Mereu mi-au plăcut serialele. Înainte să îmi iau job, aveam zile când stăteam până dimineața uitându-mă la filme, pentru că nu mă puteam opri. Știți cum este când un episod se termină misterios și te obligă să îl vezi pe următorul. Grea decizie să închizi laptop-ul și să te culci. Acum nu mai am așa mult timp să mă aventurez. Doar House of Cards m-a pus în starea de a urmări un sezon întreg într-o noapte. Și Game of Thrones, că nu am apucat să văd sezonul 6 când a apărut.

Tocmai ce am aflat zilele trecute că TNT, canal de televiziune de înaltă definiție, care difuzează filme de calitate şi serii exclusive originale, a adăugat o comedie nouă în programul său din această primăvară. "Căutări misterioase" este o comedie neagră, un gen nou pentru mine, deoarece nu am fost atras până acum de astfel de seriale. În rolurile principale: Alia Shawkat, John Early, John Reynolds și Meredith Hagner. Serialul a fost scris și regizat de Sarah-Violet Bliss și Charles Rogers.


Povestea se concentrează pe Dory (Alia Shawkat), o tânără care nu a fost niciodată mulțumită de ea, neîncrezătoare în forțele proprii, fragilă și frustrată de faptul că nu reușește să își facă un rost pe lumea asta. Grupul de prieteni din care face parte nu prea o ajută să crească, fiecare având stilul lui de viață diferit de al ei.

Eu am văzut primele două episoade din acest serial și pot să zic că promite, merită urmărit. Momentul care declanșează acțiunea este chiar la începutul primului episod, când Dory vede un afiș cu o persoană pe care o cunoaște, Chantal, dar care acum este dată dispărută, lucru care stârnește curiozitatea lui Dory și începe să investigheze în această direcție. Cum ziceam, genul comedie neagră nu este preferatul meu, însă mi-a rămas curiozitatea de a vedea și următoarele episoade, să vad ce se întâmplă.

"Căutări misterioase" este în fiecare duminică, de la 21:05, la TNT.


Serialul "Căutări misterioase" este produs în studiourile Tony Hernandez's Jax Media, studio premiat pentru realizarea unor producții de succes, printre care Broad City, Inside Amy Schumer, Younger, Difficult People, Odd Mom Out și multe altele.

Despre TNT
TNT este gazdă pentru producţii ca Ultima Navă, Asediu din ceruri și Moarte în Alcatraz, având în plan de difuzare Dincolo de moarte, Brigada moravuri şi Agent X. În plus, TNT oferă o selecție de filme apreciate de către regizori de top de la Warner Bros. si de la alte studiouri de la Hollywood, garantând o experiență variată și surprinzătoare de divertisment pe tot parcursul zilei. TNT este urmărit în prezent în 101 milioane de case din Statele Unite şi este disponibil în 10 ţări din Europa. TNT face parte din Turner Broadcasting System, Inc., o companie Time Warner.

Despre Turner Broadcasting System International
TBS opereză în prezent branduri printre care CNN, TNT, Cartoon Network şi Turner Classic Movies, dar şi reţele în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa şi Asia Pacific. TBS face parte din familia Time Warner, alături de Warner Bros. şi HBO şi operează 180 de posturi de televiziune, 32 de branduri în 37 de limbi, în mai mult de 200 de ţări. Turner Broadcasting este o companie Time Warner.